11 Aralık 2008 Perşembe

KaPaSiTe MeSeLeSi

Bir önceki yazıda belirttiğim karakterlerden birisi geldi bugün yine... Tam neşem keyfim yerindeyken (Ondan önce gelen öğretmenimle inanılmaz keyifli vakit geçirirken) Bayan obez gelip o bakışlarıyla tüm keyfimi kaçırdı... İnanılmaz sinirlendim ama yine her zaman ki gibi susmayı yeğledim...




Mutfağa geçtim, öğretmenim de benimle birlikte geldi. Beni sakinleştirmeye çalışıyor;


— canım bak misafir o sesini çıkarmasın biliyorum ama sen bakışlarınla döversin aman haa...

— yaa Hoş geldiniz dedim baksana surat beş karış... Söyledi söyledi en sonunda bana surat yapıyor. Sanki ben suçluymuşum gibi, lafları ordan buraya buradan oraya ben taşımışım gibi... Yüzleştirdim diye yapıyor böyle... Çıktı tabi tüm foyası ortaya...

— tamam, üzme sen kendini

— yaa off tüm sinirlerimi zıplattı gene... Kendi ağzından çıkanları benim ağzımdan çıkmış gibi söyleyenlere dayanamıyorum napiim !

— yaa boş ver tatlım hem niye sinirleniyorsun ki onun kapasitesi o kadar

— ufffff

—hem bak kafası ufacık. Ondan da bu beklenirdi zaten... Dedikodu yapıp, başkalarının hayatıyla ilgilenmekten başka bişey yapamaz... Onun ki o kadarını alıyor napsın.

—ne ?

—kafası diyorum vücuduna göre küçük yaa ondan kapasite meselesi...



Bu an koptuğum andı... Biz mutfakta kahkahalarla gülerken bayan obez’ in yüzünün aldığı ifadeyi düşünüp bir daha kopardık kahkahayı ne sinir kaldı ne bişey...


Ps:

Dedi-Kodu konusu hakkında ışık Menderes'in bir yazısı



Ayrıca 11 Aralık 1987 'de kaybettiğimiz sevgili Adile Naşit'i sevgiyle anıyorum ...

6 yorum:

Bendeniz.. dedi ki...

ya ne fenasınız :PP
dur link verdiğin yazıyı okuyayım,
tatlım değmez desek te sinirlenmemek elde değil elbette..ama görmezden geliyorum ben en çıldırtıcı yöntem bu emin ol,öptüm çok..

RuYaYLa dedi ki...

Bendenizcim
valla hocam söyledi :D
ee hak vermedim de değil hani eheheh

Sinirleniyorum valla elimde değil ona karşı bi laf söylemiyorum ama etrafımdaki çoğu insanla aramı bozduğu için hem kızgın hemde kırgınım...
"Çamur at izi kalsın" olayı oldu sayesinde...

ESRİK dedi ki...

Sadece sakin ol. Zaman herkesin rengini ortaya çıkarıyor.:)

RuYaYLa dedi ki...

Esrik Öfke;
Susmayı yeğliyorum bu tarz insanlara karşı soğukkanlılığını korumak lazım yoksa çok daha büyük sorunlar yaratma potansiyeline sahipler :)
Zamanla herkes hakettiği yere oturur elbette...

ELİF dedi ki...

böyle ınsanlara kafayı takmak degmez ama işte ne yapacan sinekte çok küçük ama mide bulandırır.kötü olmak boyuta ve ebata bakmıyor be canım...

RuYaYLa dedi ki...

Elifcim;
Kendi söylediği yalanları doğruları kabul etmiş artık onun için yapılabilecek bir şey yok...Kafaya taktığım şey yaptıklarından çok yüzsüzlüğü, haklıymış gibi davranması...

Haklısın boyut önemli değil, önemli olan mide bulandırması :)