23 Aralık 2008 Salı

GüLüMSe




"Belki de çok küçük bir gülümseme çok şeyi değiştirebilir..."

28 yorum:

Damlo dedi ki...

kessinliklee

Adsız dedi ki...

karma bu olsa gerek:)

Seyyah dedi ki...

Yüreğin;
İyi beslemişsin.Bu yüreği seviyorum ben.Dilerim herşey yüreğin kadar güzel olur.

Camilla dedi ki...

kesnlikle katılıorum:)

blue tie dedi ki...

İzmir güzel... insanları güzel...
saat kulesini ve güvercinleri görmek bile beni gülümsetti.

RuYaYLa dedi ki...

Eğreltiotu;
6,5 dakikalık repliksiz bir film bile gülümsetebiliyorsa bizi, bence de kesinliklee...

RuYaYLa dedi ki...

Kakule;
Sanırım :) Yapılan her iyi şeyin bir geri dönüşü oluyor..

RuYaYLa dedi ki...

Elvancım;
Dilerim canım... Senin içinde, benim içinde , hepimiz içinde :)

RuYaYLa dedi ki...

Camillacığım;
Aslında çokta zor olmamasına rağmen çoğu kişi unuttu sanırım ufacık bir gülümsemenin neler yapabileceğini dimi :)

RuYaYLa dedi ki...

blue tie;
Ben hiç İzmir'i görmedim ama konak meydanını, saat kulesini görmek bende de aynı etkiyi yarattı :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

aslında 50 liranın bu kadar alım gücüne sahip olacağını düşünmemekteyim ama, gülümsemeden çok döngü güzel belirtilmiş.
bu arada mutlu yıllar...

Adsız dedi ki...

Film icabı olsa bile haddinden fazla abartılı, haddinden fazla Pollyannacı diye düşünüyorum.

Bendeniz.. dedi ki...

iyiki doğdun lalalalala
ne güzel bi kadın oldun:)))

Emre KORLU dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Emre KORLU dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Emre KORLU dedi ki...

bir yerlerde bir pasta yapmışlar..
usta eller dokunmuş o pastaya..
herşey hazırmış..
bir tek mum bulamamışlar..
hadi bu yılın mumları biz olalım..
dile bizden ne dilersen..
doğum gününün güzel kızı mutlu yıllar nice saliseler saniyeler dakikalar seninle olsun..:)

efsa dedi ki...

sevgiler canım :)
bizleri gülümsettiğin ve bu özel gün için.
senin için gülümsüyorum

Adsız dedi ki...

50 ytl bahşiş mi verilir lan puha puhaa

PrensCan dedi ki...

Bu günlerde çok duygusalım sanırım..
Bazı anlar vardır.. içimizden gelerek yaparız bazı şeyleri.. neden diye düşünmeden! işte o düşünmeden yaptığımız şeyler bizlere eninde sonunda geri dönerler.. iyi yada kötü..

İyiki doğdun.. iyiki varsın.. doğum günün kutlu olsun (:

RuYaYLa dedi ki...

kişisel depresyon anları;
Bence de 50 lira pek işe yaramaz ama deniz yıldızları hikayesindeki gibi kurtarabildiği kadar kişi kurtarmış filmde :) Teşekkür ederim :)

RuYaYLa dedi ki...

UB;
Eğer öyle olmasaydı dikkat çeker miydi sence ?

RuYaYLa dedi ki...

Bendenizcim;
Canım çoook teşekkür ederim her şey ama herşey için..

RuYaYLa dedi ki...

Gayyorcum
Ne diyeceğimi bilemedim inan zaten okuduğumdan beri zırlıyorum inanılmaz mutlu oldum güzel yürek çoook ama çook teşekkür ederimm

RuYaYLa dedi ki...

Efsacım;
Yüzündeki gülücüklerin hiç eksik olmasın hep mutlu ol canım :)

RuYaYLa dedi ki...

sarıkulak;
Neden verilmesin varsa daha fazlası da verilir.

RuYaYLa dedi ki...

PrensCan;
Teşekkür ederim Can :) Herşey için...

Bendeniz.. dedi ki...

gayyor,elvan ve ümitte dahil herkese haber verdim sabah beri kutluyoruz biz hehe:)))
gördünmü 25 oldunnnn

RuYaYLa dedi ki...

Bendenizcim;
Ufak bir hesaplama hatası var sanırım 25 diil canım 26 :D hatta bazı iddialara göre 27 Ama iddaaları kaale almayalım biz en iyisi :P

82'liyim işte 6 günden 1 sene kazanıyorum :)