27 Aralık 2008 Cumartesi

MiM - GeZDiM GöRDüM

Sevgili pRncfRn’cım mimlemiş beni. Gittiğim ve sevdiğim yerleri söyleyecekmişim, Rüyayla nerelere gidiyormuş bakalım



Tekirdağ’da



Tatlı krizim tuttuğu zamanlarda Şar Patisserie de alıyorum soluğu

Yazları tavla oynadığım yer İslam cafe

Cafe Bahane

Rıhtım

Rüya Rest & Cafe Tekirdağ bambaşka gözüküyor bu cafe’den

Son olarak da Kırmızı (ilhan Rest) Hem karnım hem gözüm doyuyor bu mekanda...


Genelde gittiğim yerler bu kadar Tekirdağ da çok fazla seçenek yok zaten...





İstanbul’a geri döndüğümde de ( hala geri dönme hayallerim suya düşmemiş durumda ) işte o zaman;


Cezayir ( Fransız) sokağı oranın merdivenlerinden inerken dünyam değişiyoo

Désir , Cafe de Lafee, La Vie, Miro's


Salacak vee kız kulesii


Ortaköy’de Rock House, Anjelique


Levent’te Hangover, Camelot


Avcılar’da (Liseden kalma alışkanlıklar) Marpuç, Değirmen, Küçük ev, Dante


Moda sahili, Kadıköy, Beşiktaş, Sultan Ahmet, Tophane, Galata...


Adını hatırlayamadığım birkaç mekan daha ve her nerde olursa olsun mutlaka Starbuck’s


Evet en keyifli kısma geldik... Efsa, Gayyor, Aysema, Kişisel depresyon anları, ve ikisi bir arada Elvan ve ümit hadi bakalım siz nerelere gidiyorsunuzz :)


12 yorum:

Camilla dedi ki...

istanbula gitmek istiyorum yaa!! ruyaylam yaa, subat tatilinde gelsene sen de görüselim.

RuYaYLa dedi ki...

Camillam;
Müsait olursa süper olur canım yaa :) Derslerin olmadığı bi güne denk gelir umarım. Benim pek tatilim olmuyor çünkü... Sen gittiğinde bana da uyan bi zaman bulur görüşürüzz harikaa olurrrr :)

Pilli-Cadi dedi ki...

rüyayla degirmene ben de cok sik giderim. pizzalari cok harika

RuYaYLa dedi ki...

Pilli Cadı;
Ahh ilk açıldığı günü bilirim çatlayana kadar pizza yemiştik :) Hakikatten de çok güzeldir pizzaları :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

yahu bu mim beni aşar evden dışarı çıkmıyorum ki ben :)

RuYaYLa dedi ki...

Kda;
Bende Tekirdağ da çıkmıyorum ama bak yazdım :D Hem gittiğin ve sevdiğin yerler diyo bak hiç sevdiğin yer yok mu :)

aysema dedi ki...

Mim tamam Rüyayla.

Sevgiler...

~PakKaramu~ dedi ki...

Happy new year

RuYaYLa dedi ki...

Aysemacım;
Çok güzel olmuş cidden canım
sevgiler..

RuYaYLa dedi ki...

~PakKaramu~
Welcome..
Thank you and Happy New Year

KaRa Kız dedi ki...

beaber gitttik bazı yerlereeee sen gel istanbula diğer taraflarıda tavaf ederiz :)

RuYaYLa dedi ki...

KaRa Kız;
Tavaf demeyelim de gezeriz diyelim kuzumm :)