6 Aralık 2008 Cumartesi

EsKi SeVGiLiYe NeDeN GeRi DöNMeK iSTeNiR


Gün geçmiyor ki Rüyayla nın başına bir şeyler gelmesin efendim...
Birkaç haftadır evlilik, eski sevgililer, asılanlar, sarkanlar ve şu benim etrafımda dolanan yaşı küçüklerle başım dertte...


Gündüzleri gelen gidenin “evlenmiyor musun” soruları yetmiyormuş gibi ,
Ders verirken de bir kaç kendini bilmezin kullandığı arabalar yanımda yavaşlayıp ;
“ Ben de bu kurstan ders alıcam... Yavrum bana da öğretsene”


gibi laflarla ziyadesiyle canımı sıkıyorlar...


Akşamları da etrafımda dolaşanlar ve eski sevgililerle uğraşıyorum...



Dün akşam msn i açtım sonra da film izlemeye daldım.. Bir ara bir ileti;

Eski Sevgili: slm canım ne yapıyon,
Rüyayla : iyiyim sağol film izliyorum sen napıyorsun ? ( neden cevap yazdım sanki film bölündü işte... )
Eski Sevgili : bende aynı işte dedim eski sevgilime bir bakayım ne yapıyor
Rüyayla : iyiyim merak etme bir kaç film almıştım ama izlemeye vaktim olmamıştı onlara göz atıyorum şimdi ( Hadi daha fazla oyalama beni ... )
Eski Sevgili : hee iyi seyirler, ( heh tamam gider şimdi... )
Eski Sevgili : keyfin nasıl ? Var mı bir erkek arkadaşın ( sanane var mı yok mu... ufff yaa )
Rüyayla : iyi yaa keyifler , yok zaten düşünmüyorum da yalnız gayet mutluyum ( Uzatmaz umarım film izlemek istiyorumm... )
Eski Sevgili : tamam artık bir erkek arkadaşın var ona göre davran sana numarasını veriyorum 05....
Rüyayla : nasıl yani yaa ne demek şimdi bu ? (inanmıyorum kendi numarasını verdi yok artık... )
Eski Sevgili : Erkek arkadaşının adı .... ,
Rüyayla : yok daha neler !!! gece gece dalga mı geçiyorsun sen benimle ? ( Sevgililer gününde 2 saat izinim varken bekletip son dakika sarhoş gelip 'ben arkadaşlarımla içmeye gidicem' dediğini çok çabuk unuttu galiba )
Eski Sevgili : arasan müsait misin ? Sesini duymak geldi içimden ( 7 yıl sonra bu ne cesaret... Araymış yeni mi aklına geldi 7 yıl sonraa...Hem neden ben arıyorum ? selam verdik borçlu çıktık iyi mi )
Rüyayla : Film izliyorum müsait değilim şu an da annem uyuyor gürültü yapamam... ( anla artık yaa... )
Eski Sevgili : sen bilirsin... Seni çok meşgul etmeyeyim (Şükür sonunda anladı... ) numaralarımı verdim istediğinde ararsın iyi geceler
Rüyayla : iyi geceler... ( daha çok beklersin... )





Eski sevgiliye neden geri dönülür ki ?


Anlayamıyorum...
Ayrıldıktan sonra bitmiştir...
O bıraktığın yerde ki insan değildir artık... Ayrıldıktan sonra başkaları çıkmıştır karşısına... O'nun için sıfatı eski Sevgili” den başka hiçbir şey değilsindir artık... ( En azından benim için öyle... )Bıraktığın yerde kalması gerekenleri yeniden devam ettirmeye çalışmak saçmalıktır...
Neden mi ?


Eskiyse eskidir dimi ama ? -eskimeyenler kaideyi bozmaz tabii ki ama onlar konumuz dışında–Eski kıyafetlerinizi bırakıp sonra yeniden yeniden giyebilir misiniz ? ya üstünüze olmaz ya da giyilmeyecek durumdadır, modası geçmiştir, yıpranmıştır vs...



Hadi 2. bir şans verdin / verdi diyelim... Eski kırgınlıklar nükseder, can yakar... “sen zaten eskiden de böyleydin” cümleleri her olayda gün yüzüne çıkar... Yeniden hayatına girene kadar ki dönemde olanlar en ince ayrıntısına kadar didiklenir... Arada yeni sevgililer varsa – ki bu en tehlikelisi-
“O’na da mı böyle sarılıyordun/bakıyordun/öpüyordun” gibi nefret edilesi cümlelerle karşılaşırsın... Anlatsan da, anlatmasan da -sonuna kadar inkar– Kavga çıkar... Eskisi kadar kibar değildir artık “ Eski Sevgili” ... argo, küfür normal cümlelerinin yerini alır...

Böylece eskiden yaşanmış birkaç güzel şeyde silinip gider akıllardan...



Öneri;
Eski sevgili anılarla birlikte bir daha açılmayacak şekilde paketlenmeli sonra tozlu tarih sayfalarının arasında O'nun için ayrılmış serin ve kuru yerde küflenmeyecek şekilde saklanmalıdır :) Dikkat ediniz gözyaşlarıyla ıslanmış zeminde saklanması daha sonra nefret duygularına sebebiyet verir !!

23 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Aptallıktan!

Ama daha gerçekçi bir cevabım var; eski sevgili herşeyini bilir ve yeniye anlatmak kendini bunun için çabalamak 'göt' ister ve bu 'şey' herkeste bulunmaz!

Ruyayla dedi ki...

ahahah haklısın prncfrncım
Onun için sonuna kadar inkar ederler zaten. Sonunda ortaya çıkınca, yalanı yalanla sıvamaya çalışıp yüzüne gözüne bulaştırırlar...

Sinirli Prenses dedi ki...

Çünkü eski sevgili şu meşhuurrrr kürkçü dükkanıdır Rüya'cım :)

Esrik Öfke dedi ki...

Eski sevgiliye neden dönülür, yeni ve kötü bir şey yaşanmıştır. Yaşanan en son iyi şey eski sevgilidir. Son iyiye dönme durumu yani çok acınası...

Ruyayla dedi ki...

Sinirli Prenses
Hoşgeldin... kürkçü dükkanı dimi :) "Eskiye rabet olsa bit pazarına nur yağardı" derdi ninem onlar sanırım bunu duymamışlar daha :)

Ruyayla dedi ki...

Esrik Öfke ;
Aradan 7 yıl geçti bu yedi yılda eminim ki iyi bir şeyler olmuştur hayatında ama acınası kısmına kesinlikle katılıyorum :)

Esrik Öfke dedi ki...

Ben genellemiştim. Özele inip seninkini konuşursak, arkadaşın yaptığını açıklayacak bir ruh hali bulunamadı daha:)

Ruyayla dedi ki...

Esrik Öfke;
Farkedememişim özür dilerim.

Üfürükten Prenses dedi ki...

bi dakika ya!
hadi diyelim özledi geir dönmek istiyor falan da bi de ara mı diyor..
hayret ettim tam yüzsüzmüş..

kızlar yapmaz bu eski sevgiliye geri dönme olayını erkekler yapar..

erkekler hayat boyu pişmanlıklarla yaşar..

Ruyayla dedi ki...

Üfürükten prenses;
"Artık bi sevgilin var" diyor sormak yok yani... Üstüne üstlükte ara ! söyleyebileceğim pek birşey yok aslında :))

Kızlarda bazen pişmanlık yaşarlar ama bu tarzda olmaz..

kişisel depresyon anları dedi ki...

herkesin bilassa hemcinslerimin bi köşede eski sevgili barındırması gerekli aslında. geri dönuş umutsuz durumda kalmak anlaında son cirpinislardan biri. lakin konu karakteri olaya sonuctan başlıyor. once usule uygun yemek veya kahve tekkifi yapilmalı. akabinde yavaşça yaklaşılmalıdır. ancak karakterin düşşüncelerini ele alırsak "öküz gittiğin yol yol değil" diyebiliriz. (pardon..) ah beni de araasalar. baya kıvırdım bu cepten yazma işini :)

Camilla dedi ki...

hatırlıyorlar işte aaaa bi de söyle bisewglim wardı, iyi kızdı lan, masumdu da, sewiodu beni diyip geri geliolar öle wala bak(.

delirapunzel dedi ki...

seninki iyiymiş be güzelim benim eski sevvgilim, şu anda bi sevgilisi olduğu halde, ona rağmen benimle yeniden sevgili olmak istedi ama fena olay yaptım:)) bknz:

http://delirapunzel.blogspot.com/2008/11/eski-sevgilinin-doumgn.html

geçsinler bu işleri, bu durumla ilgili söyleyebileceğim bi tek söz var;
aynı suda ikinci kez yıkanmak imkansız değil, ahmaklıktır!!"
;)

Ruyayla dedi ki...

kişisel depresyon anları ;
Köşedeki sevgili sen olsaydın ne düşünürdün k.d.a ? Bence kimse kenarda köşede barındırmasın böyle şeyler eski sevgiliden hayır gelmez insanaa :)) Konu karakterine gelince ; Ben onu tanıdığımdan beri son-başlangıç dengesini tutturamıyor.. En son söyleyeceğini baştan söyler/yapar. Ondan yemek /kahve teklifi beklemek için aptal olmam lazım :)))

Ruyayla dedi ki...

Camillacığım
Geldikleri kapıdan daha önce kovulduklarını unutmamalılar :)

Ruyayla dedi ki...

Delirapunzel;
Kesinlikle canım aynı suda iki kez yıkanılmaz :)) Okumuştum o yazını düşündüm de ben olsaydım gider miydim ? gitmezdim yalnızlığıyla baş başa kalsın :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

belirttim vaten keske hatirlasalar toputopu kac tane varki zaten :)

Ruyayla dedi ki...

Kişisle depresyon anları;
İstiyorsan hatırlasınlar tabi :) uyarmadı deme ama :)))

ömero dedi ki...

Hatta sadece "eski", ki bu kavram bile fazla kaçıyor. Yani ne olduğu artık belli olmayan, siline, eskide kalan... Çünkü sevgilinin eskisi ya da yenisi diye bişey olmaz diye düşünüyorum, Varsa bir sevgi, bu hep vardır, ya da hiç yoktur, olmamıştır. Bu nedenle eski kavramı bile fazla,...(:

Ruyayla dedi ki...

Ömero;
Hayatımızın bir bölümünde büyük roller oynadı onlar... Belki canımızı acıtarak, belki de çok mutlu ederek bir şeyler öğrettiler :) O yüzden bence fazla değil...

ömero dedi ki...

Fazla, fazla, fazla işte... (:

Ruyayla dedi ki...

Ömero;
Tamam peki dediğin gibi olsun :)

ömero dedi ki...

(: