9 Aralık 2008 Salı

KıRMıZı RuGaN aYaKKaBıLaR


Kırmızı rugan ayakkabı almak istedim bu bayram... Hatta içine beyaz külotlu çorap giymek, sabaha kadar telaşla bekleyip ayakkabılarımı yastığın altında saklamak istedim... Babam namazdan gelene kadar evde yine o tatlı koşuşturma olsun istedim... Sonra annem zorla yaşlıların elini öptürsün istedim. Kolonya şişesi elime yine eskisi gibi yakışsın istedim... Çaktırmadan şekerleri, çikolataları ağzıma atmak istedim... Mendillerin içindeki harçlıkları istedim...

İstedim de istedim...


Almaya gittim...


Çocukken sahip olduğum kırmızı rugan ayakkabılar gibi değildi bunlar,


Canımı yaktılar

Acıtılar...



Şimdiki bayramlar gibi....

14 yorum:

ESRİK dedi ki...

Yine de farklı bir lezzeti olmalıdır, bugünlerde satılan kırmızı rugan ayakkabıların.

Mutlu bayramlar.:)

aysema dedi ki...

Değişen bayramlar değil galiba sevgili Rüya'm, değişen biziz biraz da...

"Çocuk muyuz,
Ahh keşke
Çocuk olsak!"

RuYaYLa dedi ki...

Esrik öfke;
Eskisi gibi değil :)
Mutlu bayramlar...

RuYaYLa dedi ki...

Aysemacım bizlerle birlikte bayramlarda değişti bence hatta " biz büyüdük, kirlendi dünya" desek daha doğru olur sanırım :)

Keşke...

pRncfRn dedi ki...

Ve değişen mekanlar.
Ama yok canım zorla neden el öptürsünler yani! :)

Camilla dedi ki...

teyzemle konustuk dün, o da nerdeyse aynılarını söyledi.. artık alşımamız gerek böyle bayramlara rüyaylacım, değişen bir sey olmicak cünkü.

RuYaYLa dedi ki...

Prncfrncım;
El öpmeyi sevmeyen kız çocuklarının genel işkencesidir bu...
Anne kaşgöz işareti yapar,
kız oralı olmaz,
anne dürter,
kızda gene bi kıpırdanma olmaz,
sonunda anne bir çimdik atar :D
kız da zorla ( bazıları iğrenç kokan) yaşlı teyzelerin ellerini öper.. Doğrusu annemin çimdiklemesini bile özledim..

RuYaYLa dedi ki...

Camillacığım;
Olmayacak evet, ben her bayram dert yanmaya devam edicem anlaşıldı :)

ELİF dedi ki...

bayramını sevgının ve mutlulugun geniş iklimlerınde gecırmen dılegımle ıyı bayramlar..

RuYaYLa dedi ki...

Teşekkür ederim elifcim bilmukabele :)
Mutlu bayramlar ...

Beter Böcek dedi ki...

Yazıyı çok sevdim, eskiden ayakkabılarımı başköşeye koyar, elbisemi çorabımı sandalyeye koyup onlara baka baka, hayal kura kura uykuya dalardım, sonra sıcacık bir öpücükle uyanırdım...
Çok güzeldi o günler...

RuYaYLa dedi ki...

Tuana;
Evet, çok güzeldi o günler çook özlüyorumm :(

Bu arada Hoşgeldin :)

Adsız dedi ki...

Aynı ayakkabıları sevmişiz:)

RuYaYLa dedi ki...

Kayıp Renk;
Küçükken aynılarından vardı bende ağlayarak aldırmıştım onları çok kıymetliydiler hala da öyle...