4 Aralık 2008 Perşembe

MiM - iÇiNi DöKTüN ÇaNTaNı Da DöK

Bendeniz “çantanı dökseneeee noluurrrr” diye gece gece mimledi beni efendim :)


Sabahı bekleyemedim ve başladım dökmeye ama fotoğraf makinemin pillerinin azizliğine uğradığım için telefonumdan çekmek zorunda kaldım dolayısıyla resimlerin kalitesi kötü :(



“ bekleyiverseydin “diyebilirsiniz... Yatağımın üzerindeki bu dağınıklığı bir daha görmek istemediğimden ( daha doğrusu tembelliğim tuttuğundan ) bekleyemedim :P



Evet gelelim resimlere kaçmak isteyen şimdiden kaçabilir biraz sonra görecekleriniz pek iç açıcı değil çünkü :D





Bu çantamın dolu hali :D birisinin kafasına geçirsem eminim ki oracıkta :D töbe yaa



Başlıyoruz efendim; şimdi sıkıca koltuklarınıza oturun ve Rüyayla'nın Bavuluna ayy pardon çantasına bir göz atın...




    • *Makyaj çantam ( milka’lı olan)
    • *Cüzdanım
    • *Kart cüzdanım ( alışveriş kartı, havuz kartı, indirim kartları, resimler vs aşağıda yakından görebilirsiniz )
    • *Dikiş Setim ( beyaz olan.. içinde aynası da var iki işe birden yarıyor)
    • *İpod çantam ( siyah ufak olan, şarjımı koyuyorum içine nerde biteceği belli olmuyor müziksiz yapamıyorum da)
    • *Caramio ( Tam bir Caramio hastasıyım olmaz sa olmazımdır ama bu aralar gayyorcum yedikçe seni hatırlıyorum )
    • *Pastilim, Naneli şekerim, mentos, Nescafem ( olmazsa olmazım )
    • *Kemerim ( kahverengi - ne işi varsa çantamda ? ne zamandan kalmış hiç haberim yok )
    • *El kremim
    • *Sabunum ( yuvarlak olan)
    • *Ayakkabı sileceği ( sabunun altındaki kare olan - 'ne işi var' demeyin çok işe yarıyor )
    • *Sakarinim ( nescafe 3'ü 1 Aradaya + 4 şeker attığım için doktorumuz çareyi bunda buldu )
    • *Saç Fırçam ( belime kadar olan saçlarımı taramak için küçük olanlar işe yaramıyor o yüzden bu kocaman şeyi taşımak zorunda kalıyorum)
    • *2. makyaj çantam ( Lacivert olan - sabun,ayakkabı sileceği,mendil vs için )




Makyaj çantamın içi;


    • *Kolonya
    • *Nivea Krem ( allahtan küçüğünü buldum )
    • *Temizleme sütü ( tek kullanımlık paketler icad edilmiş yoksa way halime )
    • *Parfüm
    • *Rujlarım , rimel, göz kalemi
    • *Far, allık, pudra..
    • *Dudak koruyucusu
    • *Yedek küpelerim ( bazen evdekini takmayı unutuyorum yaşlılık işte pardon kokoşluk mu demeliydim :P )

    • *Diş fırçam ve macunlarım ( kırmızı olan diş macunu diş ağrısı için )
    • *Bir çakmak daha ( çantamda çakmaktan geçilmiyor ama aradığımda bulamıyorum hiç birini )
    • *Tokam
    • *Pamuklarımı ve ağrı kesicilerimi çantadan çıkarmayı unutmuşuım bir de onlar var


Cüzdanım, Kart cüzdanım, ders planım, kartlarım ve Meleklerim... ( Annem & babam ve Rahmetli dayımın resimleri, her cüzdanı açtığımda onları görmek beni mutlu ediyor)



(Bu resmi özelikle çektim, pit pazarı gibi ne ararsan var görün diye )


Bu telefon kartı lise yıllarımdan kalma, üzerinde;

    • *-üst tarafta- 4 yapraklı bir yonca ( yıllar önce bir yol kenarında bulunmuştur ve şans getirip getirmediği tartışılır ama yıllardır çantamdaki yerini koruyor )
    • *ve yılan gömleği var (neden taşıdığıma gelince Ortaokul yıllarında annem "çantana koy" demişti yıllardır çantamda) Bir de kartın arka kısmında arkadaşımın nişanından kalma kurdele :)




  • *Ajandam ve kalemim
  • *İşe yaramaz fotoğraf makinemin çantası
  • Toka
  • *Yedek piller ( bitmiş boş boş taşıyormuşum meğerse )
  • *İpod’um
  • *Zippo çakmağım , yedek çakmak, kibrit ( Sigaran nerde diyorsanız paketimi kurstaki arabamda unutmuşum babamdan otlanıyorum bu gece )


Anahtarlığım ;


    • *Bozuk para çantam
    • *Akbil ( İstanbul'a gittiğimde Cankurtaranım... Burda da geçse ne güzel olurdu ama burda kart şeklinde üzerinde de 'Bir Rüya Şehri ' yazıyor )
    • *Alışveriş kartının minyatürü :D
    • *Flash bellek
    • *Anahtarlıklarım - Smile anahtarlığıma baktıkça gülesim geliyor :) Ötekisi de Roma'dan geldi üzerinde San Pedro Kilisesinin resmi var
    • *Ve O yuvarlak şey de çocukluğumda şans eseri bulduğum ve benim için – neden bilmem - çok değerli olan Kenya parası
    • *Yara bantları ( sayısı sakarlığımın derecesini gösteriyor dimi :P )




Kağıt mendil ve 2. hattımın takılı olduğu telefonumla birlikte hepsinin topluca görünüşü :)


Yaaa dağıtması güzel de toplaması var bir de :( Bit pazarından beter çantamın içi... Dua ediyorum ki çoğu şeyin tek kullanımlık yada numune boyları var çantamda bir de olmayıpta büyük boylarını taşımak zorunda kalsaydım ? Ayyy düşünmek bile istemiyorum doğrusu....


Neden bende herkes gibi cüzdanımı alıp çıkamıyorum ki dışarı :(

Öyle yapanları görünce özeniyorum valla :(

Hep bir şeyler lazım olur diye - ki oluyor mutlaka- Tatile gider gibi sokağa çıkıyorum... Kamburum çıkacak yakında ( doktorum söylemişti ama dinleyen kim ? )


Bendenizcim neden 'eywahh' dedim belli oldu dimi ? Söylemiştim sana 'Bavulla geziyorum ben' diyee :)))


Şimdi geldik işin keyifli kısmınaaaaa :)


Aysema, ELV 79, camilla, Şahmaran ve bende bu mimi yazmak istiyorum diyenler hadi dökün bakalım çantalarınızı :))

30 yorum:

cesetizleri dedi ki...

oyy oyy oyy demek istiyorum :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

bi ben eksiğim :)

Camilla dedi ki...

ahahaha ben de akşam dökim hatun cantası demeye sahit ister yani(:

Kızıl dedi ki...

Off aman tanrım yaa, şaşı bakıyorum başım döndü valla. Ne kadar çok şey taşıyorsun sen öyle Sevgili Ruyayla. Gerçekten nasıl topladın tekrar onları. Ama anlatış tarzın falan çok güzeldi, keyif aldım okurken. Bir de çantan ve cüzdanın çok hoş ve uyumlu. Beğendim, beğendim!!!

Mehtap dedi ki...

Hakikaten bavulmuş ya.Ama insanlar eskiden nasıl yaparlarmış.Bu büyük çanta modasından sonra herşeyler zorunlu ihtiyaç oldu değil mi ama?Hepimizde aynı durumdayız canım.sıkma canını.

Adsız dedi ki...

e tamam benden bi farkın yok işte :D hehe bahaneyle fazlalıkları atmışsındır fenamı:))
çok tşk tatlım kırmadığın için
ve şahın çantası yok poşeti var boşa mimleme,öptüm çookkk

Seyyah dedi ki...

canımmmm neyaptın yaaaaa :)
Ben herkesten kaçtım bu MİM de.Ama sana yakalandım yine.Mecbur artık.Elimiz mahkummm kaçış yok.Aaa bu arada KÜÇÜK BEYİMİZE söylemişsin ama,seninde pek hafif durmuyor çantan :)

aysema dedi ki...

Deneyeceğim sevgili Rüyayla...

Teşekkürler...

pRncfRn dedi ki...

Kadınlar ilginç yaratıklar, kötü anlamda değil :))

RuYaYLa dedi ki...

Cesetizleri;
Bu oyy oyy'lar wahh wahh olmasın canım :)))

RuYaYLa dedi ki...

Kişisel depresyon anları;
Çantalarım bayaa büyüktür :P Şaka bir tarafa bit pazarından beter dimi :D

RuYaYLa dedi ki...

Camillacığım dök bakalım neler varmış içinde :D

RuYaYLa dedi ki...

Pandoracım bende dökünce içinden bu kadar çok şey çıkacağını ummamıştım :D

Sabaha kadar anca toparlandı :D

RuYaYLa dedi ki...

Mehtap;
Hoşgeldinn :) Valla annem eskiden bir cüzdan alır çıkardı ama ben tam tersi ne bulursam çantamda taşıyorum :) Küçük çanta kullanamıyorum sığmıyor içine bavul alsam diye düşünmüyor değilim ama ondan da korkuyorum 'boş yer var şunu da koyayım içine' dersem diye :))

RuYaYLa dedi ki...

Bendenizcim
Valla ne var ne yoksa döktüm ortaya.. Düzen olayını biraz abartmışlığım vardır, ondan ne çöp ne de fazlalık bulamazsın çantamda :)
Tamam Şahmaran'da poşetini göstersin o zaman :D

Öptüm canım...

RuYaYLa dedi ki...

Elvancım;
Mimlediğim meleğim bişey yapmadım :)

Evet, çantam hiç hafif değil en son tutan bir arkadaşım:
'ne var bunun içinde taş mı taşıyorsun' demişti :D

Doktorum beni bu konuda uyardığı halde ben yapamıyorum bari gayyorcum yapsın diye söyledim :)

DAMACAN dedi ki...

ayyyyh bu mkyaj şeyleri ne böyle kız o kadar mı çrkinsin de onca şey var yanında aaaaaahaha

RuYaYLa dedi ki...

Sabırsızlıkla bekliyorum Aysema :)

RuYaYLa dedi ki...

Prncfrncım ;
Birkaç örnek alabilir miyiz canım ? ne gibi :P

RuYaYLa dedi ki...

Damacan;
Tembelim ondan yanımda taşıyorum...
Sabah uykusundan feragat etmektense arabada makyaj yapıyorum :D Ayrıca makyaj çirkinliği kapatmaz güzelliğe güzellik katar derler :)

DAMACAN dedi ki...

ayyhh kızaam yalan onlar bak ben çok az makkyaj yaparım ama yaane tabıı kı makyaj kadının doasında var yaparım ama yaane

RuYaYLa dedi ki...

Damacan;
Az yapınca daha güzel durur :)

parka dedi ki...

Seni bu çanta muhabbetinden biraz alıkoyup sayfamdaki "özgürlüğe 5 ağaç" eylemime sürüklemek istiyorum.

Boskafa dedi ki...

rüyayla
xeno'dan msj var!
yeni adresim: http://dirdircidergisi.blogspot.com
Blog listene eklersen sevinirim aksi halde eski sayfam açılıyo,ufak bi isim değişikliği yaptımda:D

RuYaYLa dedi ki...

Kara Kalem;
Hemen geliyorum :)

RuYaYLa dedi ki...

Xenophilius;
Ekledim bile :) sevgilerimlee

Pilli-Cadi dedi ki...

bu ne ya:D
cidden bavul bu canta degil.
sen bunlarin hepsini hergün yaninda mi tasiyosun.
ben simdiye kadar hepsini atmistim camdan sinirlenip:)
okurken daraldim ya

RuYaYLa dedi ki...

Pilli Cadı
Hoşgeldin ... Valla fotoğraf makinası ve ajanda şu an yok içinde..
ve makyaj çantasını çıkardım ama geri kalan hepsi şu an içinde taşıyorum valla :))

bir damla bakım dedi ki...

oooo dök dök .daha vardır .makyaj yapmak kadar guzel bırsey yoktur sanırım.

RuYaYLa dedi ki...

Bir Damla Deniz;
Valla bu en dolu hali şehir dışına giderken biraz daha artıyor içindekiler gerçi ama :)

Bu arada hoşgeldin :)