24 Aralık 2008 Çarşamba

WeiHNaCHTeN KiND


Bir insan, O günün sabahında yüzünün ( Bugün özel birgün

'Bugün benim doğum günüm... ' ) yağmurlarının damlalarıyla yıkanmasından büyük bi mutluluk duyup damlalara gülümserken , akşam olduğunda yanağından süzülen bir tek damlayla neden kendini sırılsıklam ve hatta bir sıçan gibi hisseder ki...?

( Beklediğin insanlardan bişey gelmeyince [telefon, msj, mail yada herhangi bi iletişim aracı ne olduğu önemli değil ! )

Unutulmuşluk hissi kemirirken içini

‘NEDEN’…’NEDEN’ …’NEDEN’ gibi hep peş peşe gelen sorulara hepp (bilerek lades demek gibi) bahaneler uydururken...


… “unutmamıştır canım... unutmaz ki ben biliyorum onu … şeyy vakti olmamıştır ! ( külliyen yalannn !!! “Doğum günün kutlu olsun “ dicek kadarda mı vakti yoktu !!! Ne kadar dolu yada meşgul olursa olsun 1 dk bile sürmeyecek şu cümleyi söylemek için vakit yaratabilir insan ....!!!!! )

… eee şeyyy kesinnn çok önemli bi işi çıktıı yoksa kesin arardı… ( daha inandırıcı bi bahane bulsan ? Doğum gününde önemliii!!! Doğum gününü unuttuysa ve ( ne hikmetse ) aynı günkü önemli işini unutmadıysaaa !!! Bi düşün istersen ; onun (ların) hayatındaki önem sıran sonlardan kaçıncı ????)

…hmmm şeyy birazdan araaar…. ( oldu canım bekle daha çok beklersin !! haa şimdi haa birazdan derken ertesi seneki doğum günün gelir... eee tabi canım 364 gün içinde herhangi bi gün hatırlar elbet seninde bi doğum günün olduğu gerçeğini…!!! Tabii 365 gün sonra emin ol ki gene unutacaktır… eee ne demişler “huylu huyundan vazgeçmez “ Sen her sene kendince bahaneler uydurup onu haklı çıkartırken ; Oda her sene ısrarla unutmaya devam edecek …! )


...

" Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken

Yıllar hayatlar geçiyor...

Kayıp bir bavul gibiyim havaalanında

Ya da boş bir yüzme havuzu sonbaharda

Çok mu ayıp hala mutluluk istemek

Neyse zaten hiç halim yok...

Bugün benim doğum günüm...

Kelimeler büyüyor ağzımda... "


...




Bugün benim doğum günüm... Eve gelirken cafe’ye girdim, bir kahve içtim. Yukarda ki yazıyı düzelttim. Sonra birde fal baktırdım... Güzel şeyler söyledi amaan fala inanma, falsız da kalma demişler dimi :) Sonra bir pasta aldım birkaç tane de DVD ve kendime bir hediye...


Benim söylediğim ve sabah hatırlayan birkaç kişi dışında hatırlanmayacağımdan o kadar emindim ki... Normal günlerdeki gibi eve geldiğimde ilk işim mail ve bloğu açmak olacak, yukarıdaki yazıyı bloğa ekleyip sonra da aldığım DVD’leri izleyecektim...



Bir baktım Bloga;


bir yerlerde bir pasta yapmışlar..
usta eller dokunmuş o pastaya..
herşey hazırmış..
bir tek mum bulamamışlar..
hadi bu yılın mumları biz olalım..
dile bizden ne dilersen..
doğum gününün güzel kızı mutlu yıllar nice saliseler saniyeler dakikalar seninle olsun..:)


Yazmış Gayyor’um ilk onu gördüm, peşine Elvan’ımla Bendeniz’imin mailini okudum -O kadar şanslıyım kiii- Bir başladım zırlamaya susturabilene aşk olsun... Babam geldi;

”hadi mumları koy üfle de pasta yiyelim”

dedi hınzırca bir gülüşle... Sildi gözlerimin yaşını...

Pastayı kesecekken KaRaKıZ’ım aradı ve benimle birlikte pastayı (telefonun öteki ucunda) oda üfledi :) kardeşi ordan müziğin sesini ( Tuğba Özerk – Doğum günün kutlu olsun ) sonuna kadar açıp telefondan bana dinletti...



Sonra öğretmenim


“yarın bizdesin seni bekliyorum unutma canlı müzik ve rakı seni bekliyor

diye haber verdi... Yarın bir pasta daha alıp öğretmenime gidicem. Geç olsa da doğum günü partisi var yarın... Pek sevgi kelebeği halindeyim hadi hayırlısı :)




Ayrıca Bendeniz’im sitesinde benim için bir doğum günü yazısı yazmış çoooookk teşekkür ederim canımm çook mutlu oldumm... Ve hâla zırlıyorum ama mutluluktann..

35 yorum:

PrensCan dedi ki...

Sulu göz olmakda sana ayrı bi hava katıyor :)
Unutulmak diye bişey yoktur.. değer veren insan ASLA unutmaz ;) eğerki unutuyorsa senin değerini anlıyamamıştır.. onun için ne kafa yormaya değer nede gözyaşı dökmeye..

Bırak hüzünleri de eğlenmeye bak.. Bugün sana gülmek yakışır.. ağlamak değil..

Ruyayla dedi ki...

Prenscan;
Haklısın ...

delirapunzel dedi ki...

kesinlikle katılıyorum, bu gün senin günün...
geçte olsa yetiştim, doğum günün kutlu olsun canım. mutlu yıllar, herşey dilediğin gibi olsun;)

вєndєníz... dedi ki...

sadece mutluluktan süzülsün güzel gözlerinden yağmurlar ve sakın unutuldun sanma,sen unutulacak kadın mısın bebeğim:))
yarın zeki müreni koy ve bi kadehte benim için kaldır olur mu,seni seviyorum mutlu yıllar..!!

Ruyayla dedi ki...

Delirapunzel;
Çok teşekkür ederim canım seninde gönlünce olsun herşey... Bugün benim günüm evet, bitmesine az kaldı ama yarını da doğum günüm ilan etti arkadaşlarım :)

Yüreğinle kal tekrar teşekkür ederim canım..

Ruyayla dedi ki...

Bendenizcim;
O kocaman yüreğinden öpüyorum canım inanılmaz mutlu ettiniz beni bu akşam elvan,emre sen.. Satırlara yansıyan ışıltınız hiç sönmesin :)

Yarın akşam hocamın evinde toplanınca müzik öğretmeni arkadaşımdan senin için özellikle Zeki Müren - Veda busesi isticem canım ve bir kadehte senin için içicem bende seni çoook seviyorum canım tekrar tekrar teşekkür ederim

Kocaman yüreğinle kal canım
Sevgilerr

Camilla dedi ki...

amannn:) ruyaylam yaaa:) ya ben gerizekalıyım yaaa weinachten kind diye yazıo essek gibi orda, ofhh ofhh.. cok özür diliyorum, hkabul edersen eğer:(
ofh yaaaa sinir oldum kendime. mutlu mutlu bir cok yıl gecirmen dileğiyle canm.

Ruyayla dedi ki...

Camillamm olsun bitanem kızma kendine sakıınn Özür dilencek naptın ki canım aa
Hep birliktee çookk güzel ve mutlu bir yıl geçireceğimize yürekten inanıyorum canım ben... Maili de gördm ayrıca onun içinde çok teşekkür ederim canım :)

Sinirli Prenses dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte daha nice mutlu yıllar geçirmeni diliyorum canım..Günün kutlu olsun..

Ruyayla dedi ki...

Sinirli prenses;
Çoook teşekkür ederim canım..

PaNDoRa dedi ki...

Hep mutluluktan ağla olur mu? Her zaman mutlu ol! Nice yıllara canım, nice güzel yıllara!

Witchie of Stars dedi ki...

Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag şekerim =)

aysema dedi ki...

Biraz geç oldu,ama ben de kutluyorum Sevgili Rüyayla...

Resime de bayıldım. Bak minicik yavru bile yumurtanın içindeyken gün saymış ve beklediği özgürlüğe kavuşmuş.Dilerim senin de mutluluk gözyaşların yakında gerçekleşir...

Sevgiler.

DIAGONAL dedi ki...

yaaaaaaaaaaa ama geçmi kaldık biz şimdiiii:(



dilediğince bir yıl dahası dilediğince bir ömür geçirmen temennisi ile nice nice yıllara

LoLLa dedi ki...

sanirim gec kaldik :(
istedigin her sey istedigin zamanlamada ve sekilde olsun insallahhh .)
belki temennim ise yarar belli mi olur .))
kiss

efsa dedi ki...

Hiç unutulmamıştın ki biz sana dünden kocaman gülümsemeler göndermiştik hediye olarak :)))

kişisel depresyon anları dedi ki...

tekrar yazayım da yerine başlık altında bulunsun
mutlu yıllara :)

coffeé dedi ki...

nice nice mutlu yaş(am)lara :):)

Elif..den dedi ki...

dogum gunun kutlu olsun.
mutlu ol senelerce.
sana yıldızdan kuş yaptım.
konacak pencerene...

dogum gunun kutlu olsun canım..bir yaş daha geçti degilmi gelecege...

sevgılerle..

TiyamiN dedi ki...

en güzel kelimeleri bir araya getirip kutlamak lazım yeni yaşının ilk gününü lakin, seninkiler gibi şık durmayacak biliyorum.. o yüzden ben en içten "iyi ki doğdun" diyeyim, yeni yaşının en güzel rüyaların gibi geçmesi temennimle..

Ruyayla dedi ki...

Pandoracım
Teşşekür ederim canım kocaman yüreğinden öpüyorum

Ruyayla dedi ki...

Witchie of Stars ;
Danke schön liebe :)

Ruyayla dedi ki...

Aysemacım;
İnş. canım çok ama çok teşekkür ederim

sevgiler ..

Ruyayla dedi ki...

Diacım;
Geç kalmadın deliye her gün bayram misali bana da her gün doğum günüü :)

Teşekkür ederim
Sevgiler :)

Ruyayla dedi ki...

Lolla;
Yok geç falan değil :)
İnş.. yarar umarım ihtiyacım var buna :x
sevgiler

Ruyayla dedi ki...

Efsa;
Tekrar teşekkür ederim efsacımm unutulma kısmı özellikle bazı arkadaş saydıklarım ve kuzenlerim içindi alınma üstüne canım :)

Ruyayla dedi ki...

kişisel depresyon anları ;
Teşekkür ederimm canım :)

Ruyayla dedi ki...

coffeé;
Teşekkür ederim coffeecim :)

Konuyla alakalı değil ama nickini gördüğümde hep canım kahve istiyor gidip kendime yapayım bi tane en iyisii :)

Ruyayla dedi ki...

Elif..den ;
Elifcim yıllar gelip geçiyor valla pastanın üstüne mumlar sığmayacak yakında :(
Teşekkür ederim canım
Sevgilerr

Ruyayla dedi ki...

TiyamiN;
Canımm çok teşekkür ederim bir kelime bile bazen o kadar çok şeyi barındırır ki içinde yeterki yürekten söylensin :) Ve Aminnnnnn

Sevgiler..

Esrik Öfke dedi ki...

Geç kaldım özür. Ama bilgisayarım bozuk, bu sıra böyle, idare ediverin azıcık:)) Mutlu yıllar:))

Ruyayla dedi ki...

Esrik Öfke;
Teşekkür ederim.. En kısa zamanda sorun hallolur umarım :)

۞ ÜmiT ۞ dedi ki...

benim kutlayamadıklarımıda kutla kendi adına iyi ki doğdun.hoşkal.

Ruyayla dedi ki...

Ümit;
Hoşgeldin Ümit çok teşekkür ederim kutlarım :)
Sevgiyle ve yüreğinle kal..

jay paul dedi ki...

Congratulation for the great post. Those who come to read your article will find lots of helpful and informative tips.

Gateway - 15.6" Laptop - 4GB Memory - 320GB Hard Drive - Black

Gateway - 15.6" Laptop - 6GB Memory - 640GB Hard Drive - Blue