21 Aralık 2008 Pazar

Rhythm's : EKSiK EvLeRDeN GeLDiN SeN

Eksik evlerden geldin sen...
Çatlaklarından dibi görünürdü...
Ev mi hayat mı belli değil...
İçerdeyken sevginin gürültüsü vardı...
Dışarı çıkardın sevgisizliğin sessizliği...
Ondandı bu senin susarken çıldırmayı biriktirmen...
Kırıklarını, çatlaklarını saklarken...
Sen sevgili sen,
Büyük bir aşk yaşamaya çalışırken...
Ondandı her şeyin dibini görmen...



Cezmi Ersöz - Eksik evlerden geldin sen




Bugün sana bu şiiri okumak istedim küçük kız...
Sonra 'canım yanıyor öğretmenim ' deme diye sustum...
Ağlamak çözüm değil küçük kız,
Susmakta...

14 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Ah, blogroll'da gördüm ve heyecanlandım, 'Cezmi Ersöz bu' diye!

Camilla dedi ki...

ben cok fazla okumuyorum cezmi ersöz. yani pek şiir okumuyorum aslında. ama prncfrn cok sewior ya, ordan az bişe biliorum sadece.. paylastığın icin tesekkürler rüyaylam(:

RuYaYLa dedi ki...

Prncfrncım;
'Hayallerini yak evi ısıt' kitabı vardı bende yarısındayken sevdiğim bir arkadaşım istemişti.. Yıllardır hala geri vermedi o zamandan bu yana yazılarına rast gelirsem okurum bir kaç şiiri var pc de :)

RuYaYLa dedi ki...

Camillacığım;
Benimde pek okuduğum söylenemez aslında yarım kalmışlıklar = cezmi ersöz benim için... Denk geldiğimde okurum, arada bir sende okumalısın :)

pRncfRn dedi ki...

Eğer karşılaşırsak mutlaka benden onun bir kitabını hediye olarak alırsın Ruyayla!

Önceliğimde 'Ölürsem Beni Seninle Ararlar Şimdi' var, evet!

RuYaYLa dedi ki...

prncfrncım;
O kitabı okudum kuzenimde şu an ve hala geri vermedi iyi oldu aklıma geldi gidip boğazlayasım var şu an onu :@

Damlo dedi ki...

cezmi ersözden hiç hoşlanmam ama güzelmiş bu şiiri.

RuYaYLa dedi ki...

Eğreltiotu;
Bir kaç şiiri daha var böyle insanı çeken :)Ama içlerinde en sevdiğim bu :)

efsa dedi ki...

BENDE BUGUN CEZMİ ERSÖZÜN BİR KİTABINDAN ALINTI YAPACAKTIM NE DE GÜZEL BİR TESADÜF OLMUŞ RÜYA :)

Emre KORLU dedi ki...

o küçük kız şimdi iyi mi..

ELİF dedi ki...

çok güzel dizeler bunlar anlayana tabiki...
bazı insanlar için anlamak o kadar zor ki...

aglamak hiç bir zaman çözüm olmuyor küçük kız...
susmakta öyle...

haykıracaksın acılarını...
sevinçlerini haykırdıgın gıbı...

RuYaYLa dedi ki...

Efsacım;
Ne güzel tesadüf, Kalp kalbe karşı diyorlar dimi böyle durumlarda :)

RuYaYLa dedi ki...

Gayyorcum;
O küçük kız için yazı yazmıştım aşağıda.. Dün aradım 'burdan uzaklaşmam lazım sonra sizi arayacağım ' dedi bugün ulaşamadım sanırım toparlanma çabalarında

RuYaYLa dedi ki...

Elifcim;
Evet canım.. Anlaması için elimden geleni yapıyorum ama dediğim gibi o kadar küçük ki...