31 Aralık 2008 Çarşamba

YeNi YıL







“Santa Claus heybende bunları da getir bu yıl “diyebileceğim pek bişey yok aslında, yani varda olmayacağını bildiğim için... Neyse zaten evde şömineyi bırak bacamız bile yok Santa nasıl girsin içeriye :) Hadi girdi diyelim bir çam ağacımız bile yok! ( almaya niyetlendim de cümle alem üstüme yürüdü gavur icadı çıkarma başımıza diye ) neyse Şömine yok, hediye koyulsun diye çorap yok, çam ağacı yok dolayısıyla Santa da yok... Hem zaten kar da yağmadı nasıl yılbaşı bu yaa demekten alamıyorum kendimi...


Ama yine de yeni yılda birkaç şeyin düzelmesini istiyorum...

Savaşlar bitsin, evi olmayanlar soğukta kalmasın, annesiz babasız çocuklar kendilerine birer yuva bulsunlar, hasta olanlar iyileşsin ve 2008 de gerçekleşmeyen ne varsa hepsi gerçekleşsin...


Dostlarım sizin için de sağlık, mutluluk, aşk, huzur, yeni başlangıçlar ve yürekten istediğiniz ne varsa bu yeni yılda sizin olmasını diliyorum... Dualarınız ve hayalleriniz gerçek olsun mutlu yıllar....



aaa unutmadan Santa eğer yolun şaşar gelirsen sana zahmet bir melek bir de çam ağacı bırakıver yaa sevabına :)

15 yorum:

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

bizden de sana mutlu yıllar ruyaa:))

RuYaYLa dedi ki...

Simgecim hoşgeldin :)
Teşekkür ederim.. Sana da, melek annene de mutlu yıllar
Sevgiler...

Sinirli Prenses dedi ki...

Mutlu Yıllar Sevgili Rü :)

Benim bilokumda bi melek var istersen göndereyim:))

RuYaYLa dedi ki...

Sinirli Prenses;
Teşekkür ederim sana da Mutlu Yıllar...
Rü diince şaşırdım açıkçası çoğu arkadaşım bana rüü diyor ama burda ilk defa sen söledin :)

Ayrıca O melek bana dün maillle geldi sonunda da "bi tarafım donuyo lütfen çabuk ol" yazıyordu çok gülmüştüm sende görünce de çok güldüm :D

Sinirli Prenses dedi ki...

Sende bana "yamukprenses" de ortada buluşalım şeker :)

RuYaYLa dedi ki...

"Hadiyaa" Tamam yamukprensesim gerçi bunu yazması da uzun :) ama buluşalım ortada canım :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

mutlu yıllar. tüm istediklerin elbette olamaz ama olanlar da mükemmel olsun...

RuYaYLa dedi ki...

Kda;
Sana da mutlu yıllar... Çok şey istediğimi zaten bliyorum :) Olanlarla yetinicez artık :) Aynı dilekleri bende senin için diliyorum :)
Sevgiler...

parka dedi ki...

Mutlu Yıllar

KaRa Kız dedi ki...

canımmmm mutlu hzurlu babişkonla annişinleee sağlıklı günler hep sizin olsun inşallah :)size gelen meleğe sölede bizede bi ugrasın bikaç bişi istesemmm :ihii

RuYaYLa dedi ki...

Kara Kalem;
Size ve sevdiklerinize de mutlu yıllar...

RuYaYLa dedi ki...

KaRa KıZ
Amin canım sağlık sıhhatle geçen bir yıl olsun annecim ve babacım için :)

Gelmedi ki :)

pRncfRn dedi ki...

Ruyayla'cığm bir süre giremedim, geç de olsa mutlu yıllar dilerim.

RuYaYLa dedi ki...

Prncfrncım;
Sana da mutlu yıllar canım yeni yıl yüreğindekileri getirsin sana :)

efsa dedi ki...

Bir yıl daha geçti gitti Rüyayla.
Umarım bundan sonrakiler güzel olur bizim için... Yolum 2008 e düştü nedense. buradan yazmak istedim. daha bir sakinlik aradım belki de