25 Aralık 2008 Perşembe

MiM - KiMLeRe AŞıK OLuYoRSuNuZ


Camilla’m mimlemiş beni Konu: Şuradaki 'Kimlere Aşık Oluyorsunuz?' testini yapıp sonucu bloga kopyalıyorsunuz.




Sanatçı Ruhlu

Sizin ruhunuzda sanatçılık var. Bir manzara seyretmektense bazen size gerçeküstü bir manzara resmine bakmak daha fazla keyif verir çünkü sanat çoğu zaman gerçekten daha kusursuzdur. Genellikle hayalinizde bir karakter yaratırsınız ve önce ona aşık olursunuz sonra da gerçek hayattan biriyle karşılaştığınızda hayalinizdekine ne kadar benzeyip benzemediğine bakarasınız. Bu yüzden çoğu kez olduğundan başka gözüken kişiler size çekici gelir çünkü bu türdeki kişiler sizin hayalinizdeki kişiyi az çok algılarlar ve kendilerini ona benzer bir karakter olarak gösterirler. "Tanıdığımı sanmıştım" lafı sizin genelde ilişkilerinizin bitiminde kullandığınız bir sözdür. Sizin gibi sanatçı ruhlu ve sevmeye açık birinin kalbini kazanmak her ne kadar kolay olsa da bunu sürekli kılabilecek kişi hayalinizdeki mükemmel sevgiliyi unutturup size gerçekliğin güzelliğini gösterebilecek kişidir. Bu kişiyi tanıdığınızda onu hatalarıyla sevmeyi öğreneceksiniz.




ilk yaptığımda bir soruda iki şık arasında kaldım ve ikisini de seçmeyip başka bişey seçtim sonuç camillamla aynı kurtarıcı çıktı ... Dönüp tekrar yaptım sanatçı ruhlu çıktı ikisinin karışımı birşey oldu yanii :)

Kurtarıcı

Sizin doğal mesleğiniz kurtarıcılık. Bu nedenle çoğu zaman, kişisel veya aile hayatında problemleri olan insanlara aşık oluyorsunuz. "Beni hep sorunlu kişiler bulur" sizin çokça sarfettiğiniz bir cümle. Bu durumdan çok yakındığınız zamanlar oluyor fakat aksi sizin için düşünülemez. Eğer bir kişinin hiç problemi yoksa, hayatını huzur içinde yaşamayı seçmiş ve başarmış biri ise size çekici gelmeyecektir. Çünkü o kişide düzeltilmesi gereken bir yön yoktur ve bu sizin asli görevinizi yerine getiremeyecek olduğunuzu gösterir. Siz aşık olmak için; problem çözücü, onarıcı, tamir edici ve kurtarıcı vasıflarınızı kullanabileceğiniz ilişkiler ararsınız. Bu yüzden daha ziyade sorunlu olan kişiler size çekici gelir.


Aslında eskiden beni hep sorunlu kişiler buluyordu ama şimdi "tanıdığımı sanmıştım" lafını daha çok kullandığımı farkettim yani sonuçların ikisinde de benden bişeyler var :) Zaten ne zaman tam anlamıyla bire bir tuttu ki bu testler...

Neysee şimdi geldik işin en keyifli kısmınaa...

Bu testii kim yapsın kim yapsınn ?
Elif...den, üfürükten prenses, pilli cadı, perko, prnfcns, kişisel depresyon anları, delirapunzel, sinirli prenses ve eğreltiotu yapsın hadi bakalım sizin nasıl çıkacak :)

10 yorum:

Damlo dedi ki...

aa bu mim gelmedi henüz banaaa :D

Camilla dedi ki...

aa evet ruyaylacım, ikisi de senden parçalar taşıyor gerçekten ama evet, sanatçı ruhlu daha çok uyuyor senin için.

Camilla dedi ki...

aa evet ruyaylacım, ikisi de senden parçalar taşıyor gerçekten ama evet, sanatçı ruhlu daha çok uyuyor senin için.

Adsız dedi ki...

sanatcı ruhlu çıktı bana da ve kesinlikle yerinde bi sonuç...şaşırdım:)

RuYaYLa dedi ki...

Eğreltiotu;
Gelmedi mii ?
aa sana öyle geliyor mimlendiinn :D Hemende mimlerim valla :D

RuYaYLa dedi ki...

Camillam;
Evet yaa kararsız kaldığım soruda alakasız bişeyi işaretledim anaa dedim doğru çıktı sonra içime kurt düştü dedim o kararsız kaldığımda içimden geçeni işaretlicem o zamn sanatçı ruhlu çıktı :) ikisinde de benden bişeler var :)

RuYaYLa dedi ki...

yesiltakvim;
Hoşgeldin.. Evet doğru çıkıyor yani bende gene biraz karıştı ama genede doğru :)

ŞAHMARAN dedi ki...

NİCE YAŞLARA SAĞLIKLA HUZURLA AŞKLA:d
SEVGİLER.

RuYaYLa dedi ki...

Şahmaran;
Çoookkkk teşekkür ederim canım kocaman bir amiiinnnn diyorum :)
yüreğinle ve gayyorunla kal...

Damlo dedi ki...

teşekkür ettim kii :)